SAS SEJLKLUB'S HJEMMESIDE

Aktiviteter 2023

Ordinær Generalforsamling 2023: Afholdes 23. Februar kl 17.00 i SAS Klubbens restaurant, Ved Diget 25, Kastrup

13-14 Maj 2023: Polyester Cup i Kastrup Havn
Stævnet er for FINN-joller og Hobie Cat 16 så kom ned på havnen og se på eller sejl ud i klub båden i nærheden af bane området.

4 Juni 2023: Dragør Sejlklub afholder kapsejlads Saltholm Rundt - 2star cruising
SAS Sejlklub inviterer medlemmerne ombord i klubbåden og du kan også deltage i din egen båd.
Vi sejler ”Crusing uden målebrev” og der er skippermøde foran Dragør Sejlklubs klubhus på Strandlinien 1, Dragør kl. 9.00.
Starten går ud for Dragør Havn med samlet start kl. 10:00, og dommeren afgør på dagen, om der sejles styrbord- eller bagbord rundt.
Dragør Havn giver deltagende både fri havneplads fra fredag den 3. juni til søndag den 5. juni 2023 og vi deltager med klub båden.
SAS Sejlklub refunderer Startgebyret, så kom med din båd med eller uden DH-målebrev.

Vi fra SAS Sejlklub, vil arrangere fælles Grill på Havnen i Dragør lørdag aften. Jan Lek fra bestyrelsen er sponsor på vildtkød til grillen, og klubben for resten. Af hensyn til grill, så meddel til Jan Lek på skrivergaarden@privat.dk om i deltager lørdag aften til spisning.

Send email til SASsejlklub@gmail.com hvis du ønsker at deltage Saltholm Rundt og om du ønsker at deltage i din egen båd.

Se indbydelsen her https://dragoersejlklub.dk/dragoer-2star-2023

Sejlerhilsen Bestyrelsen

19-23 Juni 2023: ASCA&WASC Sailing 2023
ASCA&WASC afholdes af Finnair sammen med Turku Sailing Club.
Der er ikke tilskud fra klubben, SAS klubben eller SAS.
Bemærk at du selv skal afholde alle udgifter!

NoR Invitation

22-29 Juli 2023: Yngling VM 2023 i Danmark, Sundby Sejlforening.
Kom ned på havnen og se på eller sejl ud i klub båden i nærheden af bane området.

September: Flakfort Klub tur  SAS Sejlklub inviterer medlemmerne til Flakfortet. Vi sejler i klubbåden og flere andre både til Flakfortet. Når turudvalget har fastlagt datoen opdateres denne side og der sendes email ud til alle.

Praktisk Skipperprøve i Skole–og Klubbåden.

For medlemmer som ønsker ”Bådførerret” i klubbåden. For at kende rutinerne skal du inden skipperprøve deltage i klubbåds-sejllads tre gange med andre medlemmer som har bådførerret.

Alle weekender eller når det passer, opfordres medlemmerne til at sejle ud i det blå i klubbåden, f.eks til Flakfortet eller låne klubbåden over en weekend og sejle rundt om Ven. Du skal selvfølgelig være godkendt bådfører og booke båden inden du lægger fra kaj.

©2023. Alle rettigheder reserveret. >> SASsejlklub@gmail.com - en sektion i SAS Group Club Danmark << Updated 29.09.2023
Lav din egen hjemmeside med mono.net